Най-често задавани въпроси
Кога ще получа поръчката си?
Приблизително време за доставка е посочено на страницата Разходи и срок за доставка Време за доставка е необходимо за проверка на дължимата сума, подготовка на поръчката и транспорт. В деня на изпращане на поръчката и в деня на доставка, Клиентът ще получи информация чрез SMS/e-mail от куриерската фирма за доставка на пратката.
След като направя покупка ще получа ли имейл за потвърждение на поръчката?
Да, след правилно направена поръчка, Клиентът ще получи имейл за потвърждение. Заглавие на имейла – „Потвърждение на поръчка No....“.
Ако не получите имейл, моля, проверете папката Спам на Вашия имейл сървър. В случай, че няма съобщение имейл, моля свържете се с нас. Ще изпратим съобщението отново.
Къде ще намеря номера на моята поръчка?
Номерът на поръчката може да намерите в заглавието и съдържанието на имейла с потвърждението на поръчката „Потвърждение на поръчка № ...“.
Кога ще получа фактура за моята покупка?
След регистриране на направеното плащане ще бъде изпратена фактура на посочен в поръчката имей ладрес. За всички стоки, поръчани в онлайн магазина Crocs.pl, се издават фактури с ДДС. Ако не сте получили фактура по имейл, моля, проверете дали съобщението не е записано в папка СПАМ. При липса на фактура, моля, свържете се по имейл с офиса за обслужване на клиенти.
Как ще платя поръчката след избор на начин на плащане – наложен платеж?
Ако сте избрали начин на плащане - Наложен платеж, Вие ще заплатите поръчката директно на Куриера
Как ще платя поръчката си,след като избера начин за плащане - Кредитна карта/онлайн плащане?
В последния етап пускането на поръчката Вие ще бъдете пренасочени към сайта, където ще можете да платите поръчката си с кредитна карта.
Как мога да върна стока?
Процедура за връщане на стока е достъпна на сайта - Политика за връщане и замяна.
Как ще получа възстановената сума?
Възстановяването на суми ще бъде извършено чрез избрания от Клиента при поръчката начин на плащане. Ако плащането е извършено с наложен платеж (директно на куриера при доставка) моля, във формуляра за отказ от договора, посочете номера на банкова сметка, на която трябва да възстановим сумата. Ако плащането е извършено с кредитна карта сумата ще бъде възстановена на банковата сметка, от която сме получили плащането.
Колко време отнема възстановяване на сумата сдед връщане на стоката?
Сумата за върната стока се възстановява в срок от 14 работни дни от дата на получаване на стоката обратно. В рамките на 14 работни дни възстановената сума ще се появи на Вашата банкова сметка.
Възможна ли е замяна на върнат артикул?
За съжаление няма възможност да замените директно стоката. Ако желаете да замените закупения продукт за друг, ще е необходимо да го върнете съгласно процедурите за връщане на стоките след което да направите нова поръчка на избрания продукт и ново плащане за поръчката.
Какво трябва да направя, ако продуктите, които получих, не отговарят на моята поръчка?
Ако получите продукти, които не отговарят на поръчката Ви (повреди, грешен модел, цвят или размер), моля, свържете се по имейл с отдела за обслужване на клиенти.