SALE. Сега с до 30 % отстъпка!

Skip to main content

Най-често задавани въпроси

Кога ще получа поръчката си?

faqfaq

Приблизително време за доставка е посочено на страницата Разходи и срок за доставка Време за доставка е необходимо за проверка на дължимата сума, подготовка на поръчката и транспорт. В деня на изпращане на поръчката и в деня на доставка, Клиентът ще получи информация чрез SMS/e-mail  от куриерската фирма за доставка на пратката. 

След като направя покупка ще получа ли имейл за потвърждение на поръчката?

faqfaq

Да, след правилно направена поръчка, Клиентът ще получи имейл за потвърждение.     Заглавие на имейла – „Потвърждение на поръчка No....“.

Ако не получите имейл, моля, проверете папката Спам на Вашия имейл сървър. В случай, че няма съобщение имейл, моля свържете се с нас. Ще изпратим съобщението отново.

Къде ще намеря номера на моята поръчка?

faqfaq

Номерът на поръчката може  да намерите в заглавието и съдържанието на имейла с потвърждението на поръчката „Потвърждение на поръчка № ...“.

Кога ще получа фактура за моята покупка?

faqfaq

След регистриране на направеното плащане ще бъде изпратена фактура на посочен в поръчката имей ладрес. За всички стоки, поръчани в онлайн магазина Crocs.pl, се издават фактури с ДДС. Ако не сте получили фактура по имейл, моля, проверете дали съобщението не е записано в папка СПАМ. При липса на фактура, моля, свържете се по имейл с офиса за обслужване на клиенти.

Как ще платя поръчката след избор на начин на плащане – наложен платеж?

faqfaq

Ако сте избрали начин на плащане - Наложен платеж, Вие ще заплатите поръчката директно на Куриера 

Как ще платя поръчката си,след като избера начин за плащане - Кредитна карта/онлайн плащане?  

faqfaq

В последния етап пускането на поръчката Вие ще бъдете пренасочени към сайта, където ще можете да платите поръчката си с кредитна карта.

Как мога да върна стока?

faqfaq

Процедура за връщане на стока е достъпна на сайта - Политика за връщане и замяна.

Как ще получа възстановената сума?

faqfaq

Възстановяването на суми ще бъде извършено чрез избрания от Клиента при поръчката начин на плащане. Ако плащането е извършено с наложен платеж (директно на куриера при доставка) моля, във формуляра за отказ от договора, посочете номера на банкова сметка, на която трябва да възстановим сумата. Ако плащането е извършено с кредитна карта сумата ще бъде възстановена на банковата сметка, от която сме получили плащането. 

Колко време отнема възстановяване на сумата сдед връщане на стоката? 

faqfaq

Сумата за върната стока се възстановява в срок от 14 работни дни от дата на получаване на стоката обратно. В рамките на 14 работни дни възстановената сума ще се появи на Вашата банкова сметка.

Възможна ли е замяна на върнат артикул?

faqfaq

За съжаление няма възможност да замените директно стоката. Ако желаете да замените закупения продукт за друг, ще е необходимо да го върнете съгласно процедурите за връщане на стоките след което да направите нова поръчка на избрания продукт и ново плащане за поръчката.

Какво трябва да направя, ако продуктите, които получих, не отговарят на моята поръчка?

faqfaq

Ако получите продукти, които не отговарят на поръчката Ви (повреди, грешен модел, цвят или размер), моля, свържете се по имейл с отдела за обслужване на клиенти.

    Изберете модни обувки Crocs и Jibbitz украшения. Имаме предложения за цялото семейство, чехли, сандали, джапанки. Crocs Ви осигурява комфорт за всеки сезон.


    лесен начин за връщане

    промени ли си мнението? Няма проблем our return process makes it easy.


    30 дни за връщане

    промени ли си мнението? Няма проблем. Имаш 30 дни за отказ и връщане


    100 % безопасни транзакции

    транзакция, защитена с помощта на криптирана SSL връзка.

    SSL криптирането гарантира 100-процентова безопасност на транзакцията.