SALE. Сега с до 30 % отстъпка!

Skip to main content

Общи условия за онлайн магазин

Общи условия за онлайн магазин

 

I. Определения

 

§ 1

 

В тези общи условия на онлайн магазин www.crocs.bg, наричани за краткост „Общите условия“, следните понятия се разбират като:

а)„Продавач“ - ARKROD ООД със седалище във Warszawa (02-822), Poland улица Poleczki 23, регистрирана в Националния съдебен регистър; в регистъра на предприемачите с номер KRS 331369, за който отговаря Районния съд на град Варшава, XIV Икономически отдел KRS, легитимиращ се с NIP 1231181580, REGON: 141767880, начален капитал 600.000 PLN

       б) „Магазин“ – онлайн магазин, намиращ се на уебсайта www.crocs.bg и неговите подстраници

       в) „Клиент“ – всяко лице, което е сключило договор с Продавача за създаване на профил в Магазина

       г) „Профил“ – профила на Клиента, създаден от него в Магазина, съгласно правилата, посочени в Общите условия

       д) „Потребител“ – физическо лице, което във връзка с настоящите Общи условия действа извън обхвата на своята търговска или стопанска дейност, занаят или професия, или всяко друго лице, което може да бъде считано за "потребител’ съгласно приложимото право.

       е) „Данни за контакт“ - ARKROD sp.z o.o., идентификационен номер: 1231181580  Poleczki 23, 02-822 Warsaw, Poland, електронна поща: crocs.bg@intersocks.pl, телефонен номер: +48 22 230 94 60

 

II. Общи разпоредби

 

§ 2

 

Общите условия определят правилата за предоставяне на електронни услуги и за онлайн продажба на стоки от Продавача на Клиенти, като им дава възможност да: сключват онлайн договори за продажба на стоки, включени в асортимента на Магазина, на цените, посочени на съответните подстраници на Магазина, и да създават свой Профил.

 

§ 3

 

Съдържанието, представено на уебсайта на Магазина, по-конкретно съобщения, реклами, ценови листи и друга информация, не е публична оферта, а покана за представяне на оферти. Договорът с Клиента се сключва в съответствие с §11.

 

§ 4

 

Цените на стоките в асортимента на Магазина в българската му версия са изразени в български лева и включват ДДС. Продавачът може да променя асортимента на Магазина, цените на продуктите, да провежда и отменя промоционални кампании. Промоции, намаления, отстъпки, промоционални ваучери не могат да се комбинират. Промените не засягат договорите за продажба на отделни стоки, които са вече сключени с Клиенти.

 

§ 5

 

Извършването на покупка в Магазина може да се осъществи след създаване на Профил.

 

§ 6

 

1.         За използването на Магазина, не е необходимо компютърът или друго устройство на Клиента да отговаря на специални технически изисквания. Имате нужда единствено от достъп до интернет, адрес на електронна поща, стандартна операционна система и уеб браузър.

 

2.         За правилното използване на Профила, както и за да бъде направена поръчка, е необходимо да бъдат разрешени бисквитките в уеб браузъра. Бисквитките се използват за поддържане на сесията на Клиента след влизане в Профила и за поддържане на процеса на поръчване. След това е възможно да ги изтриете чрез съответните опции, налични в уеб браузъра или с помощта на друг софтуер. Подробна информация за бисквитките се съдържа в разпоредбите на § 9-11 от Политиката за поверителност и бисквитки.

 

III. Създаване на профил

§ 7

 

1.         Лице, което желае да сключи договор с Продавача за създаване на профил, трябва да кликне върху полето „Регистрация“. Намиращият се там формуляр представлява оферта на Продавача, отправено към бъдещия Клиент, за сключване на договор за създаване на Профил.

 

2.         След това се попълва горепосочения формуляр и се въвеждат: име, фамилия, адрес на електронна поща, парола и (по избор) дата на раждане.

 

3.         Забранено е да се добавя незаконно съдържание във формуляра.

 

4.         За да се изпрати формуляра и да се завърши процедурата по регистрация в Магазина, е необходимо да се приемат Общите условия.

 

5.         С кликването върху бутона „Регистрация“, формулярът за регистрация се изпраща на Продавача. След това Продавачът изпраща на Клиента на предоставения от него адрес на електронната поща, съобщение с линк за потвърждение на адреса на електронната поща. Кликването върху линка за потвърждение на адреса на електронната поща е еквивалентно на приемане от страна на лицето, което създава профил, на офертата на Продавача, посочена в разпоредбата на първата алинея от настоящия член. В този момент, между Продавача и лицето, което е попълнило формуляра за регистрация, се сключва договор за създаване на Профил.

 

6.         Ако Клиентът е Потребител, той/тя има право да се откаже от договора за създаване на профил, без да посочва причини, в срок от 30 дни от датата на неговото сключване, т.е. от момента, посочен в разпоредбата на раздел пети от настоящата алинея. Разпоредбите на § 14, т. 2-4 се прилагат съответно.

 

§ 8

 

Продавачът препоръчва на Клиента внимателно да съхранява своите данни, използвани за влизане в Магазина, така че неоторизирани лица да нямат достъп до тези данни.

 

§ 9

 

След създаване на Профил, Клиентът има възможност да: променя своите данни, да прави поръчки, да преглежда статуса на изпълнение на поръчки и историята на последни поръчки. 

 

IV. Осъществяване на поръчка.

 

§ 10

 

1.         Продажбата на стоки се извършва въз основа на поръчки, направени от Клиента. Клиентът може да направи поръчка след влизане в Профила.

 

2.         Поръчките могат да се правят 7 дни в седмицата, 24 часа в денонощието.

 

§ 11

 

1.         За да сключи договор за продажба с Продавача, Клиентът оформя поръчка в Магазина като избира стоките, техните цветове и размери и кликва върху бутона „Добави в количка“. Избраните стоки все още не са поръчани и Клиентът има възможност да добави още стоки в кошницата, да премахне стоките в нея, както и да се откаже от извършването на покупки.

 

2.         След като добави стоки в кошницата, Клиентът има възможност да ги премахне или да добави още. Ако Клиентът има талон за отстъпка, може да го въведе в съответното поле на формуляра. След това да кликне върху бутона „Напред“.

 

3.         Ако Клиентът няма Профил, той може да си създаде такъв. Ако Клиентът има Профил, трябва да влезе в него и да предостави данни за завършване на поръчката. След това да кликне върху бутона „Напред“ и да посочи адреса за доставка.

 

4.         След това да избере начин на плащане и начин на доставка. До наличните начини на доставка, са изложени техните разходи. След това да кликне върху бутона „Обобщение на поръчка“.

 

5.         В полето „Обща поръчка“ ще бъде показана цената, включваща общата сума, която Клиентът ще бъде задължен да плати, т.е. включваща цената на стоките, разходите за доставка и избрания начин на плащане. Стоките, посочени в кошницата, заедно с тяхното количество, цени, както и разходи за доставка и плащане, представляват оферта, отправена до Клиента от Продавача, за сключване на договор за продажба на тези стоки. Клиентът има възможност да коригира грешки в поръчката, да я промени или да я отмени, като се върне към съдържанието на кошницата.

 

6.         На този етап от извършване на поръчката, трябва да проверите дали е правилна и да я потвърдите с кликване върху бутона „Купи и плати“. С кликване върху бутона „Купи и плати“, Клиентът приема офертата на Продавача, посочена в горната разпоредба, което води до сключването на договор за продажба между Продавача и Клиента.

 

7.         Ако е избран начинът на плащане: „Przelewy24“, Клиентът след кликване върху бутона „Купи и плати“, ще бъде пренасочен към уебсайта на  дружеството, което извършва онлайн плащания. Плащанията се извършват въз основа на правилата, налични на уебсайта на дружеството, извършващо онлайн плащания. Оператор на платежни карти е PayPro S.A. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, Poland, вписан в Регистъра на предприемачите на Националния съдебен регистър, воден от Окръжния съд в Познан Нове Място и Уилда в Познан, 8-мо търговско отделение на Националния съдебен регистър под номер KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068

 

§ 12

 

1.         Начините, разходите и датите на доставка на стоките и обработката на плащания се посочват всеки път при подаване на поръчка. Продавачът гарантира, че Клиентът може да съхранява на траен носител всяка писмена кореспонденция с Продавача, включително датата и часа на тази кореспонденция. Налични са следните начини на плащане: онлайн превод, стандартен банков превод, наложен платеж.

Следните начини на доставка на територията на България са на разположение на Клиента:  куриерски услуги от Спиди (Speedy),.

 

2.          Приблизително време на доставка до 4 работни дни.

 

3.         Подробна информация за начини на доставка и разходи може да бъде намерена в секцията „Разходи и дати за доставка“. Подробна информация за обработването на плащания може да бъде намерена в секцията „Начини на плащане“. Ако за съответните стоки в нашия онлайн магазин не е посочен срок на доставка или очаквано време за доставка, максималният срок за доставка е 30 дни.

 

4.         Поръчаните стоки се доставят на Клиента по избрания от него начин.

 

5.         Разходите, свързани с доставката на стоките и обработката на плащанията, се поемат от Клиента, докато Продавачът може да определи конкретен праг на стойността на покупката, след който превишените разходи на Клиента за доставка или плащане ще бъдат покрити от Продавача. Цената на даден продукт, посочена на уебсайта, включва данък добавена стойност, но не включва разходите за доставка, банкови такси и такси за кредитни карти (ако не е посочено нищо допълнително).

 

Цената, посочена в полето „Обща поръчка“ е крайната цена и включва всички данъци (включително данък добавена стойност). Тази цена включва цената на продукта заедно с всякакви разходи за изпращане и транспортиране, банкови такси или такси, дължими при плащане с кредитна карта, и/или такси за плащане при доставка.

 

§ 13

 

1.         ДДС фактури се издават за всички стоки, поръчани в Онлайн магазина. Следва да се има предвид, че ако купувачът, който е физическо лице, направи поръчка или покупка, използвайки данни (напр. предоставяне на името/дружеството) относно независимата стопанска дейност, извършвана от този купувач, ще се приеме, че покупката е направена от него във връзка с такава дейност.

 

2.         Купувачът приема издаването и изпращането на фактури и коригиращи фактури в електронна форма. Съгласието за получаване на фактури и коригиращи фактури в електронна форма е равносилно на отказ от получаването им на хартиен носител.

 

V. Отказ, съответствие на стоките с договора.

 

§ 14

 

1.         Ако Клиентът е Потребител, той има право на отказ от договора за продажба, сключен с Продавача, без да посочва причини, в срок от 14 дни след датата, на която Клиентът е приел артикула или на която трето лице, различно от превозвача и посочено от Клиента, приеме артикулите. Ако предмет на договора за продажба са много артикули, които се доставят поотделно, този срок изтича след 14 дни от датата, на която Клиентът приеме последния артикул, или на която трето лице, различно от превозвача и посочено от Клиента, приеме последния артикул.

 

2.        За да може да се упражни право на отказ от договора за продажба, е достатъчно да бъдем уведомени писмено чрез електронна поща или изпращане на писмено заявление (заявлението трябва да съдържа информация, която да позволи идентифицирането на поръчката, по-конкретно: номер на поръчка, номер на фактура) за Вашето решение за отказ от договора за продажба и да го изпратите по пощата в кутия заедно със закупените стоки до Данните за контакт (моля, сложете формуляра за отказ в кутията, заедно с  обувките). Процедура за връщане https://www.crocs.bg/go/2193/-

 

3.         Клиентът може да използва стандартния формуляр за отказ, предоставен от Продавача, но това не е задължително.

 

4.         За да спази крайния срок за отказ от договора за продажба, е достатъчно Клиентът да изпрати информация във връзка с упражняването на своето право на отказ от договора преди крайния срок за отказ от договора и да върне закупените стоки. Упражняването на правото на отказ прекратява задълженията на страните да изпълнят договора за продажба.

 

5.         Правото на отказ от договора за продажба не се прилага в случай че предметът на договор за продажба са артикули, доставени в запечатана опаковка, които не могат да бъдат върнати след отваряне на опаковката поради съображения, свързани със защитата на здравето, или по хигиенни причини, ако опаковката е разпечатана след доставката.

 

6.         В случай на отказ от договора за продажба, Продавачът възстановява на Клиента всички плащания, получени от него, включително разходите за доставка на артикула до Клиента (с изключение на допълнителни разходи в резултат на начин на доставка, избран от Клиента, различен от най-евтиния общоприет начин на доставка, предлаган от Продавача), незабавно, и във всеки случай не по-късно от 14 дни от датата на получаване на заявлението за отказ от договора за продажба на Клиента. Продавачът ще възстанови плащането по същите начини на плащане, които са били използвани от Клиента при първоначалната транзакция, освен ако Клиентът изрично не се е съгласил на друго. Във всеки случай, Клиентът няма да понесе никакви такси в резултат на такова възстановяване. Ако част от поръчката бъде върната, разходите за доставка не се възстановяват.

 

7.         Продавачът може да задържи връщането на плащането до получаването на артикула или до предоставяне на доказателство за връщането му, в зависимост от това кое събитие настъпи първо.

 

8.         Клиентът трябва незабавно да изпрати или предаде артикула на Продавача, и във всеки случай не по-късно от 14 дни от датата, на която е уведомил за отказа от договора за продажба. Крайният срок е спазен, ако Клиентът изпрати артикула обратно преди изтичането на 14-дневния срок.

 

9.         Клиентът поема преките разходи по връщането на артикула.

 

10.       Клиентът е отговорен единствено за намаляване на стойността на артикула в резултат на използването му по начин, различен от този, който е необходим за установяване на естеството, характеристиките и функционирането на артикула.

 

11.       Размяната на стоки чрез онлайн магазина се състои в упражняване на правото на отказ от договора за продажба и подаване на нова поръчка, както и извършване на ново плащане.

 

§ 15

 

(Съответствие на стоките)

 

1.        Продавачът е длъжен да доставя стоки без физически недостатъци, които съответстват на договора за продажба и на общите изисквания, приложими за съответните стоки. Продавачът носи отговорност в случай на несъответствие, което съществува към момента на доставката, или се проявява в рамките на 2 години след датата на доставка на артикула директно на Клиента. Всяко несъответствие на стоките, което се прояви в рамките на една година след доставката на стоките, се счита, че е съществувало към момента на доставката, освен ако не се докаже противното, или тази презумция е несъвместима с естеството на стоките или с естеството на несъответствието.

 

2.       Стоките съответстват на договора за продажба, ако са по-конкретно съответстващи с договора за продажба относно:

а) описание, вид, количество, качество, пълнота и функционалност;

б) пригодност за конкретна цел, за която са необходими на Клиента, за която Клиентът е уведомил Продавача най-късно по време на сключване на договора за продажба и която Продавачът е приел;

в) бъдат доставени с всички принадлежности и указания, включително относно инсталирането, както е предвидено в договора за продажба.

 

3. Стоките съответстват на общите изисквания, ако:

a) са подходящи за целите, за които стоки от този вид обичайно се използват, като се вземат предвид приложимото законодателство, техническите стандарти или добрите практики;

б) са налични в такова количество и имат такива характеристики, включително издръжливост и безопасност, които са типични за стоки от този вид и които Клиентът може основателно да очаква, като се има предвид естеството на стоките и публичното изявление направено от Продавача, неговите правни предшественици или лица, действащи от тяхно име, по-конкретно в реклама или върху етикет, освен ако Продавачът не докаже, че:

•             не е знаел за публичното изявление и разумно не би могъл да знае за това,

•             преди сключването на договора за продажба, публичното изявление е била коригирана в съответствие с условията и формата, в която публичното изявление е било направено, или по подобен начин,

•             публичното изявление не е повлияло върху решението на Клиента за сключване на договор за продажба;

 

 

в) се доставят с опаковката, принадлежностите и указанията, които клиентът очаква да получи;

г) са със същото качество като мострата или модела, които Продавачът е предоставил на Клиента преди сключването на договора за продажба, и съответства на описанието на такава мостра или модел;

 

4.       Продавачът не носи отговорност за несъответствието на стоките в обхвата, посочен в алинея 2 б. в) - е) по-горе, ако Клиентът, най-късно в момента на сключване на договора за продажба, е бил ясно уведомен, че специфична характеристика на стоките се отклонява от изискванията за съответствие, и изрично и отделно е приел липсата на конкретна характеристика на стоките.

 

5.         Ако стоките не са в съответствие, Клиентът може:

a) да предяви рекламация за всяко несъответствие и да поиска ремонт или замяна;

б) да получи пропорционално намаляване на цената или

в) да развали индивидуалния договор съгласно приложимото законодателство.

Жалби от Потребители могат да се подават до 2 години след доставката на стоките.

 

6.         В заявката за ремонт или замяна на стоките, следното трябва да бъде предоставено писмено: номер на поръчка и дата, модел, цвят и размер на стоките, данни за контакт на Клиента, позволяващи отговор на постъпилата жалба и описание на събитието, което е в основата на жалбата, и изпратено с пощенски пакет, в кутия заедно със стоките, предмет на жалбата, до данните за контакт.

 

7.         Продавачът ще отговори на жалбата в срок от 14 дни от датата на нейното подаване.

 

8.         Продавачът може да избере дали да извърши замяна или ремонт, ако привеждането на стоките в съответствие по начина, избран от Клиента, е невъзможно или би изисквало прекомерни разходи за Продавача.

 

9.         Ако ремонтът и замяната са невъзможни или биха изисквали прекомерни разходи за Продавача, Продавачът може да откаже да приведе стоките в съответствие. При оценяване на превишението на разходите за Продавача, се вземат предвид всички обстоятелства по случая, по-конкретно значимостта на несъответствието на стоките, стойността на стоките и прекомерното неудобство за Клиента в резултат на промяна в начина на привеждане на стоките в съответствие.

 

10.        Продавачът прави ремонта или замяната в разумен срок от момента, в който Продавачът е бил уведомен от Клиента за липсата на съответствие с договора за продажба, и без неоправдано неудобство за Клиента, като се има предвид естеството на стоките и целта, за която Клиентът ги е закупил. Разходите за ремонт или замяна, включително по-конкретно разходите за пощенски услуги, транспорт, труд и материали се поемат от Продавача.

 

11.        Клиентът предоставя на Продавача стоките, подлежащи на ремонт или замяна. Продавачът взема стоките от Клиента за своя сметка.

 

12.        Клиентът може да предяви намаляване на цената или разваляне на договора за продажба, ако стоките са несъответстващи и:

a) Продавачът е отказал да приведе стоките в съответствие с изискванията;

б) Продавачът не е привел стоките в съответствие с изискванията;

в) липсата на съответствие на стоките с договора за продажба продължава да е налице, въпреки че Продавачът се е опитал да приведе стоките в съответствие;

г) липсата на съответствие на стоките с договора за продажба е достатъчно значителна, за да оправдае незабавно намаляване на цената или разваляне на договора за продажба;

д) става ясно от заявлението на Продавача или от обстоятелствата, че той няма да приведе стоките в съответствие в разумен срок или без неоправдано неудобство за Клиента.

 

13.        Намалената цена трябва да бъде пропорционална на разликата между стойността на стоките, получени от Клиента, и стойността, която стоките биха имали, ако не е имало несъответствие. Възстановяването на сумата, дължима в резултат на упражняването на правото на намаляване на цената, се извършва не по-късно от 14 дни от датата на получаване на заявлението на Клиента за намаляването на цената.

 

14.        Продавачът може да не приеме изявлението на Клиента за разваляне на договора за продажба, ако докаже, че липсата на съответствие на стоките е несъществена.

 

15.        В случай на разваляне на договора за продажба, Клиентът незабавно връща стоките на Продавача за своя сметка. Продавачът възстановява сумата не по-късно от 14 дни от датата на получаване на стоките или доказателство за изпращането им обратно.

 

16.        За да прекрати договора за продажба съгласно разпоредбите на настоящия §, Клиентът подава до Продавача писмено заявление за прекратяване на договора за продажба или за намаляване на цената в удобна за Клиента форма: чрез електронна поща (имейл) или чрез изпращане на писмено заявление, заедно с върнатата стока. Заявлението трябва да съдържа информация, която да идентифицира поръчката (по-конкретно: номер на поръчка, номер на фактура) и да бъде изпратено до Данните за контакт, представено лично за вписване в централата на Продавача съгласно Данните за контакт. Образец на заявление е достъпен на www.[…].

 

17.        Продавачът възстановява цената като използва същия начин на плащане, използван от Клиента, освен ако Клиентът изрично не се е съгласил с друг начин на връщане, който не включва разходи за него.     

 

VI. Позициониранеи мнения

§ 16

 

1.        Продавачът не позиционира продукти в Магазина - не осигурява специфична видимост на продуктите или тежест на резултатите от търсенето, освен физическите характеристики на даден продукт (като например, цвят, размер).

 

2.        Продавачът не гарантира, че мненията са на хора, които са закупили или използвали стоките, и че мненията не са създадени от служители на Продавача, или не са създадени по поръчка.

 

VII. Продължителностнадоговоразасъздаваненапрофил

§ 16

 

Договорът с клиента за създаване на профил се сключва за неопределен срок.

 

§ 17

 

Клиентът може да прекрати договора за създаване на Профил по всяко време през уебсайта на Магазина. Договорът за създаване на профил ще бъде незабавно прекратен.

 

VII. Заключителни разпоредби

 

§ 18

 

При използването на Магазина и в кореспонденцията с Продавача е забранено да се предоставя незаконно съдържание.

 

§ 19

 

Общите условия са на разположение в седалището на Продавача и на адрес https://www.crocs.bg/go/758/-. Клиентът има достъп до Общите условия преди да завърши процеса на поръчка и се съгласява, че Общите условия могат да бъдат предоставени на траен източник в електронна форма.

 

§ 20

 

Продавачът може едностранно да промени или допълни Общите условия. Такива промени не засягат правата и задълженията, възникнали по време на срока на валидност на предишната версия на Общите условия. Продавачът уведомява Клиента в срок от 7 дни за промяната в Общите условия чрез уебсайта на Магазина и чрез данните за контакт, предоставени от Клиента, съгласно изискванията на приложимото законодателство. Ако Клиентът не се съгласи с промените в Общите условия, Клиентът има право да прекрати договора, сключен съгласно настоящите Общи условия, без да посочва причина и без да дължи обезщетение или неустойка, с подаване на писмено уведомление в срок от един месец от получаване на уведомлението за промените. Ако Клиентът упражни това право, неговият Профил на уебсайта на Магазина ще бъде закрит и няма да може повече да сключва договори за продажба съгласно Общите условия. Ако Клиентът не изпрати такова уведомление в рамките на посочения срок, промените в Общите условия ще станат обвързващи за Клиента.

 

§ 21

 

Общите условия се уреждат и тълкуват в съответствие с полското право.

 

Изключва се прилагането на Конвенцията на ООН за договорите за международна продажба на стоки (CISG). Ако Клиентът е направил поръчка като потребител и обичайното му местопребиваване към момента на поръчката е в друга държава от ЕС, нищо в настоящите Общи условия не може да доведе до лишаване на потребителя от защитата, която му осигуряват разпоредбите, които не могат да бъдат дерогирани със споразумение по силата на законодателството на тази държава.

 

С Регламент (ЕС) № 524/2013, Европейската комисия е създала платформа за извънсъдебно решаване на спорове, която може да се достъпи на адрес http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

В случай на спор, може също да използвате процедури за Алтернативно решаване на спорове (АРС) като се свържете с орган за АРС. Повече информация за органите на АРС и процедурата, по която те решават спорове, може да се намери в Списъка на признатите органи за алтернативно решаване на спорове между потребители и търговци на територията на Република България (одобрен със Заповед № РД-16-1572/15.11.2021 г., достъпен на следния интернет адрес: https://www.mi.government.bg/file/2021/11/file-769-2-6438.pdf.

 

 

 

Продавачът не желае и не е длъжен да участва в процедура за разрешаване на спорове пред помирителна комисия за потребителски спорове.

 

За повече информация можете да се свържете с директно с нашата служба по жалбите по електронна поща crocs.bg@intersocks.pl

    Изберете модни обувки Crocs и Jibbitz украшения. Имаме предложения за цялото семейство, чехли, сандали, джапанки. Crocs Ви осигурява комфорт за всеки сезон.


    лесен начин за връщане

    промени ли си мнението? Няма проблем our return process makes it easy.


    30 дни за връщане

    промени ли си мнението? Няма проблем. Имаш 30 дни за отказ и връщане


    100 % безопасни транзакции

    транзакция, защитена с помощта на криптирана SSL връзка.

    SSL криптирането гарантира 100-процентова безопасност на транзакцията.